Greenberry.blogg.se

Eat, enjoy and focusing! Tre enkla ord som tar fram träningsmänniskan inom dig. Denna blogg bygger på goda, hälsosamma kost och träningstips. Dieter och kaloriräknare- Släng er i väggen. Här jobbar vi istället med rätt råvaror, din egna inställning och känslan av att kunna njuta av god mat. "It´s all about your own attitude"

Skriva för att inspirera

Publicerad 2014-01-14 15:00:18 i Allmänt,

Jag vill med denna blogg inspirera människor till att hitta balansen mellan god, hälsosamm kost och träning. Det värsta jag vet är Dieter, dieters budskap handlar oftast om en sak- Att gå ner i vikt genom onaturlig och omotiverande kost. Vem vill egentligen dricka måltidsersättande drycker? och hur inspirerande är det att fasta 2 dagar i hopp om att gå ner i vikt som resulterar i ångest, jag pratar givetvis om 5-2 metoden. Vi människor lockas av dieter pågrund av att dess budskap är att vi inte behöver träna eller ändra våra inställningar för att nå resultat. Vilket är helt fel. 

Oavsett om du vill gå ner i vikt, bygga muskler eller bara ändra din kost,  så handlar allt om din inställning till hur du ska gå till väga. Jag vill inspirera er till att äta god och hälsosamm mat samtidigt som du varavar detta med rolig och motiverande träning. Hitta dina egna vägar till ett hälsosammare liv, det är känslan som räknas och jag ska hjälpa er på traven! 

VIlka är med? Nu kör vi!

 Mat är kärlek för själen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela